Nadawanie nowych funkcji istniejącym budynkom to trend, który na dobre wpisał się w krajobraz inwestycyjny polskich miast. Z jednej strony mamy zapotrzebowanie inwestorów na dobre lokalizacje, których liczba wciąż się kurczy, a z drugiej strony – starzejące się budynki, których funkcje nie nadążają za potrzebami zmieniającego się rynku.

Placemaking, globalizacja 4.0, sharing economy, starzejące się społeczeństwo, wejście na rynek pracy digital natives – Millenialsów i pokolenia Z to kluczowe czynniki zmieniające myślenie zarówno o przestrzeni wewnątrz budynku, jak i w jego otoczeniu. Zaczynamy inaczej mieszkać, podróżować, spędzać czas, a także wykorzystywać wspólną przestrzeń.

Seniorzy, pracujący single, rodziny z dziećmi, studenci. Jak należy zmienić myślenie o budynku, by na długo pozostał atrakcyjny? Jak nadawać drugie życie tym już istniejącym, żeby stały się wizytówką udanych rewitalizacji i modernizacji? Jak zmienić myślenie o mieście, by rozwijało się wraz ze swoimi mieszkańcami?
W jaki sposób globalne trendy zmieniają polski rynek inwestycyjny w perspektywie globalnej i lokalnej? To podstawowe pytania, jakie zadamy zaproszonym gościom i ekspertom podczas śniadania biznesowego Inicjatywy Drugie Życie Budynków, już 4 czerwca we Wrocławiu.

Partnerem Strategicznym wydarzenia są Nieruchomości Orange, Partnerami Merytorycznymi: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej i JLL. Organizatorem Bluevine Consulting

  • ORGANIZATOR
  • INICJATOR I PARTNER STRATEGICZNY
  • PATRONAT
  • PARTNER MERYTORYCZNY
  • PARTNER
Nadchodzące wydarzenia/konferencje