Rynek logistyczny i produkcyjny dynamicznie się zmienia pod wpływem nowych technologii oraz zmieniających się potrzeb najemców.
By sprostać tym wyzwaniom deweloperzy magazynowi inwestują w nowoczesne technologie, by podnieść jakość magazynów i świadczonych usług, a także, by poprawić efektywność prowadzonych operacji.
Rewolucja technologiczna jest faktem!
Jak mądrze wykorzystać jej narzędzia, by skutecznie budować przewagę konkurencyjną i odpowiadać na potrzeby klientów oraz zmieniającej się rzeczywistości biznesowej, w tym rosnącej roli e-commerce czy wzrostu świadomości społecznej odnośnie ekologii?
Wirtualna rzeczywistość (AR/VR), technologie bezprzewodowe, sztuczna inteligencja, analiza danych (Big Data), blockchain, Internet Rzeczy, systemy CRM, aplikacje mobilne, BIM, czy zielone technologie mają wpływ na zmiany w produkcji, mobilność i pracownika.
PropTech jest odpowiedzią na rosnące potrzeby najemców, które są z kolei skutkiem zmieniających się potrzeb konsumentów?
Jak w skutek tych zmian będzie wyglądał magazyn w perspektywie 2 do 5 lat? Będzie szyty na miarę, będzie zlokalizowany w centrum miasta, a może będzie certyfikowany i ekologiczny? A może w skutek rosnącej roli e-commerce wyprze centa handlowe?
Jakich powierzchni będą szukać najemcy?
W jakim stopniu rynek polski będzie wdrażał światowe rozwiązania?
Jakie zagrożenia niesie ze sobą rewolucja technologiczna? Co z bezpieczeństwem danych?
Czy strategie rozwoju miast podążają za potrzebami inwestorów? Przyszłość inwestycji produkcyjno – logistycznych w Polsce.
Aby zrozumieć pełny potencjał tych fundamentalnych trendów, trzeba rozmawiać z ludźmi, którzy budują tę nową rzeczywistość.
Nasza autorska seria spotkań LOGISTYKA I PRODUKCJA FUTURE 2to5 to branżowe dyskusje o tym co będzie się działo na rynku Industrial w bliskim horyzoncie czasowym. To nie teoretyczna futurologia ale rozmowy o konkretnych kierunkach rozwoju branży i regionów.
Tworzymy przestrzeń, w której merytorycznie intensywne dyskusje , są paliwem intelektualnym dla liderów branży, pomocnym w formułowaniu własnych strategii w obliczu dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej.