12 czerwca w Bydgoszczy odbędzie się drugie spotkanie biznesowe w ramach kampanii „Bydgoszcz otwarta na outsourcing”. Podczas konferencji władze miasta zaprezentują strategię rozwoju miasta bazującą na nowoczesnych usługach dla biznesu oraz zaproszą do dyskusji na temat potencjału lokalnego rynku BPO.

Zaplanowana na czerwiec konferencja skierowana jest do przedsiębiorców, inwestorów oraz instytucji, którzy interesują się rozwojem usług dla biznesu i którzy szukają najlepszych lokalizacji na tego typu centrów outsourcingowych.

Uczestnicy wydarzenia mogą spodziewać się bardzo praktycznego ujęcia tematu.
W dyskusję na temat szans Bydgoszczy w tym specyficznym środowisku biznesowym zostali włączeni przedstawiciele czołowych firm działających w sektorze BPO w Polsce, m.in.: Alcatel-Lucent, Atos, IBM, HP czy Xerox.

„Śniadanie biznesowe z udziałem wysokiej klasy ekspertów, które odbyło się 19 marca w Warszawie, dostarczyło nam unikalnej wiedzy na temat nas samych oraz pozwoliło spojrzeć na naszą ofertę oczami praktyków” – mówi Edyta Wiwatowska, Prezes Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, zadowolona z efektów warszawskiego spotkania. Rafał Burski, Prezydent Bydgoszczy, zapowiedział wnikliwe przeanalizowanie wszystkich sugestii, które zostały wypowiedziane przez uczestników śniadania biznesowego inaugurującego kampanię „Bydgoszcz otwarta na outsourcing”.

Bydgoska konferencja dostarczy odpowiedzi na temat tego, jak miasto ustosunkowało się do rad przedstawicieli świata biznesu oraz będzie okazją do zapoznania się z długofalowymi działaniami Bydgoszczy ukierunkowanymi na pozyskiwanie nowych inwestorów w sektorze BPO. Uczestnicy dowiedzą się m.in.: czy miasto rzeczywiście ma na siebie pomysł i wie jak swoje plany przekuć na działania sprzyjające prowadzeniu biznesu, oraz czy lokalny rynek pracy i infrastruktura nadążają nad oczekiwaniami potencjalnych inwestorów.

„Taka dyskusja gwarantuje maksymalnie obiektywne podejście do tematu” – przyznaje Wiktor Doktór, prezes fundacji Pro Progressio. ”Jestem pewien, że uczestnicy wydarzenia, będący na etapie poszukiwania lokalizacji na swoje centra outsourcingowe, otrzymają podczas spotkania wyczerpującą dawkę informacji, która pomoże im podjąć dalsze decyzje biznesowe” – dodaje.

Wnioski płynące z dyskusji podejmowanych podczas obu wydarzeń w ramach kampanii „Bydgoszcz otwarta na outsourcing” zostaną zaprezentowane w specjalnym raporcie biznesowym. Raport ten będzie promowany na arenie międzynarodowej, między innymi na jednych z największych europejskich targów inwestycyjnych EXPO REAL w Monachium.

Kampania „Bydgoszcz otwarta na outsourcing” jest realizowana przez zespół Poland Today, który odpowiedzialny jest zarówno za organizację wydarzeń, jak i przygotowanie raportu.

  • GOSPODARZ:
  • ORGANIZATOR:
  • PARTNERZY:
  • PARTNERZY MEDIALNI:
  • PARTNERZY KOKTAJLU:
Nadchodzące wydarzenia/konferencje